Design by:Cow design

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

o lezbačama i pederima i sexu

PhotobucketPhotobucket
Nešto o lezbama...WiDeO

Eto to su lezbe evo još....

Linkovi

Ovdje stavljam linkove sve koji su mi kommali:

KoRaljka
RoCk
MoJ bLoG

O nama

to smo miiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!

Moje ime je Lara imam 15 godina
i živim u Rijeci.Ali sam ja rođena u Zagrebu.
Volim:
♥cure♥
♥starke♥
♥bicikl♥
♥kućne ljubimce♥
I Sve Pomalo

Mrzim:
♥dečke♥
♥aute♥
♥sve koji nam se sprdaju♥
♥budale♥

I To Je Sve O Meni

Moje ime je Lana imam 15 godina
i živim u Rijeci, a rođena sam u Daruvaru .

Volim............

♣cure♣
♣sve slatko♣
♣novce♣
♣životinje♣
♣Uskrs i Božić♣

Mrzim............

♣dečke♣
♣motore♣
♣aute♣
♣sve one koji nam se sprdaju♣

I TO JE SVE O MENI..
..............................................................................................................................

utorak, 14.04.2009.

Početak nažeg bloga o lezbama...

Bok ljudi mi smo dvije lezbe nemojte nas se sprdati ali mi to volimo mi za to živimo šta možemo.
Ovaj blog će biti jako dobar sve o lezbama i o sexu..
Nadam se da ima jedna lezba a ako hoće nek nam se javi jer imat ćemo i chat a može i u komovima.
Ovo je dosta za početak jel tak aj komentirajte ali nemojte se sprdat jer ipak..
Aj bok.



| Komentari (33) | Print | # |

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.